HTML

Fucking Bunnies.

"roaring with whispers to the tiny bunnies - smash those Fucking Bunnies."

fotogecik birtokomban

Mr Renfield
(Canon EOS 350D)
Lucy Weston
(Canon EOS 300)
Martin
(Canon SpeedLight 550EX)
Canon EFS 18-55
Helios 44-2 2/58
Polaroid Sun 660 AutoFocus
Fuji Instax Mini 7
Zenit-E olimpiai kiadas
(szar)
Smena 8M Pinhole

fiuklanyok beszolnak

feedek, buzikaim!

2008.03.20. 08:36 kaloz

At The Show pt. 9. - After Music

Keves jo kep lett, es azok se azokrol, akikrol akartam volna. Szar voltam, na. Az utolso kep nagyon fosul nez ki kicsiben, katt ra pliz es popupban megjelenik nagyban.

Dance or Die!!





Jakuzi's Attempt (A)





2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://efbe.blog.hu/api/trackback/id/tr16388812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róka · http://sufni.hu 2008.04.03. 14:48:48

pedighát az utolsó mindent visz.. szerintem.
über fasza kép! Minden benne van...
Valamint fentről a második is tetszik (piros polós ember a szóló gitárral) az is jó.
Sajnos mivel egy öreg vén fasz vagyok, nem biztos, hogy bármit is jelent a véleményem ..

kaloz · www.kernelpanic.hu 2008.04.03. 15:22:04

Hali, kosz a kommenteket! Az utolso szerintem is fasza lett, csak kicsiben nem tetszik.
A Dance Or Die-rol meg szerintem is a piros polos hulyegyerekrol keszult fotografia lett a legjobb :-)
Csak sajnalom, hogy a feje olyan piros lett, narancssarga volt a fal es oda vakuztam.
süti beállítások módosítása